UPRAVLJANJE PROJEKTIMA
- QUADRACON organizira i vodi za Investitora samostalno ili sa suradnicima kompletno upravljanje pojedinim investicijskim projektima.
- Kompetencije QUADRACON-a ?ine iskustvo, razli?ita znanja, posebne osobine i vještine, poznavanje najboljih u praksi iz užeg podru?ja te rad sukladan me?unarodnim standardima upravljanja projektima.
- Upravljanje projektima ?ini skup aktivnosti na realizaciji projekta koje treba osmisliti, prostorno, kvalitativno, vremenski i troškovno isplanirati te realizirati u skladu ili u najve?oj mjeri sa ciljevima koje je pred projekt postavio poduzetnik odnosno Investitor projekta.
- AKTIVNOSTI UPRAVLJANJA PROJEKTOM
planiranje, organiziranje, pra?enje i kontrola svih aspekata projekta u zadanom vremenu i u okviru planiranih troškova prema specifikacijama.
1. priprema i planiranje poslova u vezi s razvojem projekta i s gradnjom te pra?enje provo?enja tog plana.
2. definiranje rizika u razvoju projekta sa ciljem pove?anja efikasnosti i kvalitete rada
3. izrada okvirnog budgeta i pra?enje njegove realizacije u pripremnoj fazi razvoja projekta
4. izrada okvirnog dinami?kog plana (frame time schedule) realizacije projekta
5. pribavljanje svih dokumenata i sklapanje svih pravnih poslova potrebnih za izdavanje akata za provo?enje dokumenata porstornog ure?enja, gra?enja gra?evina i uporabe gra?evina
6. organizacija izrade / izrada i pribavljanje akata, analiza, studija, elaborata i drugih dokumenata potrebnih za projektiranje
7. odabir projektanata, revidenata, geodeta, nadzornog inženjera, izvo?a?a radova i isporu?itelja opreme te drugih specijaliziranih osoba koje obavljaju poslove u vezi s pripremom i gradnjom gra?evina
8. organizacija i provedba natje?aja / prikupljanje ponuda, analiza ponuda (price comparison list), vo?enje pregovora, formiranje prijedloga za izbor (placing suggestion) za sve usluge, izvedbu radova, isporuku i ugradnju opreme i dr.
9. izrada prijedloga ugovora s tehni?kim sudionicima u pripremi i realizaciji projekta
10. izrada budgeta projekta – razrada i usuglašavanje svih elementa s okvirnim budgetom
11. kontrola trošenja / realizacije budgeta (cost control)
12. koordinacija svih sudionika u procesu razvoja – realizacije projekta
13. isho?enje uporabne dozvole, kategorizacije (hoteli i turisti?ka naselja) i drugih akata potrebnih za uporabu projekta (gra?evine) te primopredaju gra?evine / gra?evina Investitoru
14. pra?enje gra?evina u garantnom roku